sobota, 1 marca 2014

TAG kulturalny

Dzisiaj troszkę ukulturalniania. J Powiem Wam o moich ulubieńcach, ale tym razem nie kosmetycznych. Ciekawa jestem czy lubicie to co ja. J

1.Ulubiony film

Pisząc pracę maturalną zakochałam się w Casablance, natomiast Szybkich i Wściekłych dostałam w pakiecie z moim przyszłym mężem. :P Bardzo lubię powracać do filmu Szminka i Jak w niebie.

2. Ulubiony serial TV


Zdecydowanie Jak poznałem waszą matkę. Bardzo lubię też Kości.

3. Ulubiony aktor


Vin Diesel

4. Ulubiona aktorka


Sarah Chalke za rolę w filmie Szminka i Kate Hudson, zwłaszcza za Odrobinę nieba.

5. Ulubiony zespół muzyczny

Myślałam, myślałam i nie wymyśliłam. Żaden zespół nie zauroczył mnie wystarczająco.
  
6. Ulubiony wokalista


Bezapelacyjnie Sting!

7. Ulubiona wokalistka


Anna Maria Jopek - miłością do niej zaraził mnie mój Tata jakieś 15 lat temu.

8. Ulubiony teledysk


Brak. Nie oglądam teledysków.

9. Kino, teatr czy muzeum?


Kino, teatr i muzeum. Zależy od potrzeb. 

10.Ulubiony program TV


Ostatnio bardzo rzadko zdarza mi się oglądać tv. Zazwyczaj mam czas dopiero w weekend. Jeśli miałabym coś wybrać, to padłoby chyba na Dzień Dobry TVN.

11.Ulubiona książka


Stokrotki w śniegu Evansa
 
12.Ulubiony festiwal


Nie jestem festiwalową dziewczyną. Tłumy nie są dla mnie.

13.Jaka jest Twoja ulubiona kampania reklamowa kosmetyku?


Kampania reklamowa MAC z Iris Apfel. Nie istnieją bariery, każda kobieta może być piękna!
14.Jaka jest Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?


Leżenie, leżenie, spanie i czytanie. Dużo czytania.
 
15.Jakie miejsce na świecie poleciłabyś innym do odwiedzenia?


Ze szczerego serca polecam wszystkim, aby odwiedzili takie miejsce na świecie, w którym będą czuć się najlepiej!


Mam nadzieję, że każdy znalazł tu coś dla siebie. ;)
A jacy są Wasi ulubieńcy? Chętnie poczytam co polecacie.


Mery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz