niedziela, 18 sierpnia 2013

Gotowa do działania!

Kochani,

wybaczcie moją chwilową nieobecność. Jednak wszystko układa się nie po mojej myśli i niestety blog był ostatnią rzeczą, na którą miałam czas. Obiecuję się poprawić. ;)
Co tam u mnie? No cóż, straciłam pracę. W bardzo ważnym dla mnie miejscu w życiu jestem bezrobotna. Ciężko było mi się pozbierać, ale teraz jestem silniejsza o doświadczenia i nauczyłam nie ufać ludziom tak, jak robiłam to do tej pory. Niestety rynek pracy jest na tyle okropny, że pracodawcy nie potrzebują młodych ludzi bez doświadczenia. Nadal szukam i mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Trzeba żyć z całych sił i się nie poddawać...tak sobie ostatnio powtarzam.
Na szczęście pogoda ma humor lepszy ode mnie i raczy nas pięknym słońcem.

Jutro obiecana recenzja  Pharmaceris Sebo - Almond Peel 10%. Nadal jest moim ulubieńcem. 

            Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i czerpiecie z prawdziwego lata to, co najlepsze. :)

                                                              Przesyłam gorące buziaki

                                                                           Mery :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz